JAWATAN KOSONG:
EKSEKUTIF OPERASI (PENGURUSAN ACARA/MAJLIS) Di Gombak, Kuala Lumpur.
Kami sebuah syarikat penyewaan peralatan khemah serta pengurusan acara dan majlis yang terkemuka, sedang mencari individu yang dinamik dan berkelayakan untuk menyertai pasukan kami sebagai Eksekutif Operasi.
KELAYAKAN: Diploma atau Ijazah Sarjana Muda dalam Pengurusan Acara, Pengurusan Perniagaan, atau bidang berkaitan.Pengalaman sekurang-kurangnya 2 tahun dalam industri perundingan acara dan majlis samada indoor atau outdoor.Kemahiran komunikasi yang baik dalam Bahasa Malaysia dan Bahasa Inggeris.Kebolehan untuk bekerja di bawah tekanan dan menguruskan pelbagai tugas.Kemahiran tadbir organisasi dan pengurusan masa yang cemerlang.Berpengetahuan dalam penggunaan perisian pengurusan acara dan perisian pejabat merupakan kelebihan.Memiliki daya tahan yang tinggi untuk memastikan setiap majlis dijayakan mengikut jadual dan berjaya disempurnakan. SKOP & TANGGUNGJAWAB: Mengurus dan menyelia operasi harian syarikat.Merancang dan menyelaraskan acara dari awal hingga akhir.Berhubung dengan pelanggan, pembekal, dan pihak berkepentingan lain untuk memastikan semua keperluan acara dipenuhi.Menyediakan dan menguruskan bajet acara.Memantau dan menilai keberkesanan acara serta menyediakan laporan selepas acara.Menyelesaikan masalah yang mungkin timbul semasa acara berlangsung. KELEBIHAN: Peluang kerjaya yang menarik dan peluang untuk berkembang dalam industri.Pakej gaji yang kompetitif.Persekitaran kerja yang positif dan menyokong. CARA MEMOHON:
Sila majukan surat permohonan dan resume anda sebelum 30 September 2024, kepada:
Erama Rental & Event
(An associate of Erama (M) Sdn Bhd)
21-1b, Jalan UP 1/6
Taman Ukay Perdana
68000 Ampang, Selangor
Hp: ******** /******** (En Hafidz/Pn Shida)
Emel: ******** atau ********
Terima kasih atas minat anda untuk menyertai pasukan kami. Hanya calon yang disenarai pendek akan dihubungi untuk temuduga.