Kerani / Clerk

Details of the offer

Kami memerlukan :–

Store Purchaser Clerk: Bertanggungjawab untuk mencari dan mendapatkan sumber, membuat rundingan dan membeli bahan mentah/perkhidmatan/produk daripada pihak pembekal.Menjaga operasi keperluan pembelian harian seperti merancang, membuat pesanan dan follow up pembelian serta jadual penghantaran dan penerimaan.Menilai sebut harga pembekal untuk memastikan yang mereka sesuai dengan spesifikasi teknikal dan komersial yang diperlukan dalam projek.Mencari jalan penyelesaian isu -isu dengan pembekal mengenai masalah yang timbul termasuk bekalan, kualiti, teknikal, perkhidmatan, harga dan masalah-masalah invois.Menilai prestasi pembekal & memastikan kriteria sentiasa dipenuhi.Membuat semakan kuantiti dan kualiti bahan mentah / perkhidmatan / produk dari pembekal bagi setiap kali penerimaan di warehouse syarikat.Bertanggungjawab melaksanakan strategi perolehan dalaman.Lain-lain tugasan yang diberikan oleh pihak pengurusan. Syarat kelayakan : Pengalaman bekerja dalam bidang berkaitan sekurang-kurang setahunMempunyai SPM atau lain-lain yang berkaitanMahir menggunakan Words & ExcelBoleh bekerja mengikut arahan
Gaji : RM 2,100++ / bulan (negotiable)
Sila hantarkan resume anda ke : . Email : ******** . WhatsApp : ******** (Hana / Aisha)


Nominal Salary: To be agreed

Source: Grabsjobs_Co

Job Function:

Requirements

Book Fair Crew - Arena Larkin Stadium - Part-Time

Responsibilities: Loading books from lorry to the warehouse during set up days. Uplifting and arrange books before, during, and after the event. Assist custo...


Asia Career Sdn Bhd - Johor

Published a month ago

Assistant Tax Manager

We are an established Group listed on the Main Board of Bursa Malaysia Berhad with diversified businesses in Manufacturing, Properties, Plantations and Hotel...


Keck Seng (Malaysia) Berhad - Johor

Published a month ago

Accounts Assistant

Job Scopes : - Manage daily activities of Accounts Payable and Receivable functions Update and reconcile financial records and statements Maintain daily tran...


Upright Talent - Johor

Published a month ago

Operation Billing Clerk

Responsibilities: Perform Administrator -related tasks.Perform billing and clerical functions to support Operation TeamInput data into accounting system.Prep...


Jk Schelkis Offshore Sdn Bhd - Johor

Published 24 days ago

Built at: 2024-12-23T05:30:13.834Z